جنوب ایران// مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان گفت: خدمت به شهروندان و تکریم ارباب رجوع، باید به عنوان یک اصل مهم سرلوحه کار مجموعه راه و شهرسازی باشد.
مجید سلحشور در دیدار مردمی روز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه که حدود ۵ ساعت به طول انجامید، مسائل و مشکلات مراجعهکنندگان را شنید و دستورات لازم را صادر کرد.
وی ارتباط دو سویه مردم و مسئولان را ضروری دانست و اظهار داشت: امروز قبل از هر چیزی رسیدگی به مطالبات مردمی باید در صدر توجهات قرار گیرد و کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.
در دیدار صبح امروز ۵۰ نفر از مراجعه کنندگان با درخواستهای مختلف که عمدتاً مربوط به امور واگذاری زمین و مشکلات مرتبط با مسکن بود با مدیرکل راه و شهرسازی استان دیدار و گفت و گو کردند.
ثبت دیدگاه