به گزارش جنوب ایران،در سفر رییس جمهور و اعضای دولت به استان هرمزگان، میز ارتباطات مردمی با حضورنماینده وزارت نفت و مدیرکل بازرسی نظارت برعملکرد و رسیدگی به شکایات مستقر در پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان برپا شد.
مرتضی رضیئی ، نماینده وزارت نفت و مدیرکل بازرسی نظارت برعملکرد و رسیدگی به شکایات با بیان اینکه این میز در سفر ریاست جمهور به این استان به مدت سه روز برپاست، گفت: میز خدمت فرصتی برای ارتباط نزدیک و مستقیم حاکمیت با مردم است. به کمک این امر و بر اساس بازخوردهای دریافتی، می توان در سیاست گذاری ها توجهب یشتری به موضوعات مطرح شده، کرد.
وی تصریح کرد: در ستاد ارتباطات مردمی به منظور پاسخگویی و شفاف سازی بهتر، موضوع ها مطرح شده را پذیرش، احصاء و طبقه بندی میکنیم.
گفتنی است میز ارتباط مردمی وزارت نفت در هرمزگان که نمایندگانی از دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، به مدت سه روز در بهمن ماه برگزار شد.
ثبت دیدگاه