به گزارش جنوب ایران،دوره هوش مصنوعی و شناخت افکار عمومی ویژه کارشناسان و مسئولین روابط عمومی تابعه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد.
در این دوره که با حضور کارشناسان و مسئولین روابط عمومی واحدهای دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در حوزه های ستادی، معاونت ها، بیمارستان ها و شبکه ها برگزار شد؛ مدیریت افکار عمومی و آشنایی با هوش مصنوعی توسط دکتر رویا جهانگیری مدیر روابط عمومی دانشگاه و افکار سنجی توسط دکتر مرتضی پیروی منش تدریس گردید.
دکتر جهانگیری با اذعان اینکه یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها شناخت افکار عمومی و تعمیم آن به بالاترین مقام سازمان در راستای برنامه ریزی درون و برون سازمانیست گفت:روابط عمومی ها در راستای کنترل و مدیریت افکار عمومی نقش ارزنده ای دارند.
وی ضمن حائز اهمیت برشمردن این موضوع گفت : لازم است که از محیط پیرامون خود و نظرات افراد درون سازمان و بیرون سازمان آگاه باشید و با بهره گیری از فنون افکار سنجی در راستای تعالی خدمات و مدیریت افکار گام بردارید.
دکتر جهانگیری همچنین در مبحث هوش مصنوعی گفت: امروزه جهان در حال پیشرفت های متعدد در تکنولوژیست و استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در جامعه رو به افزایش است که آشنایی با آن و بهرهمندی از آن، در سرعت بخشیدن به و کارآمدی نقش ارزندهای دارد. جهانگیری ضمن آشنایی کارشناسان روابط عمومی با ابزارهای مختلف هوش مصنوعی در زمینههای تولید محتوای متنی و تصویری گفت بدون تردید هوش مصنوعی میتواند دستیار خوب شما در انجام امور مرتبط با تولید محتوا باشد.
در ادامه دکتر پیروی منش در خصوص اهمیت شناخت افکار به بیان مطالب ارزنده ای پرداخت و گفت: درون سازمان به سراغ افراد در رده های مختلف بروید و گنجینه اطلاعات خود را افزایش دهید.
پافکار را شناسایی و مدیران را در جریان این افکار قرار دهید و با ارائه گزارش های تحلیلی متناسب رضایتمندی درون و برون سازمان خود را ارتقا دهید. دکتر پیروی منش با بیان اینکه هدف اصلی افکارسنجی، تحریک خلاقیت و تولید ایده های جدید است گفت: بدون تردید افکارسنجی به عنوان یک روش گروهی در مواردی که نیاز به حل مسئله، تصمیمگیری یا ابتکار در جمعیتی وجود دارد بسیار مفید و کاربردیست.
ثبت دیدگاه