به گزارش جنوب ایران، معاون محترم عمرانی در پایان همچنین با اشاره به این برگزاری این ملاقات ها کیفیت خدمت رسانی مجموعه همکاران به مراجعان را نیز تعیین میکند افزود: برگزاری این ملاقات ها باعث می شود که آسیب های موجود در رسیدگی به پروژه های عمرانی و خدمات شهری شناسایی و مشخص میشود کدام مدیریت ها در رسیدگی به مشکلات مردم عملکرد مطلوبی دارند و کدام مدیریت پاسخگویی مناسب و دقیقی به مراجعان خود ندارند و در مجموع نقاط ضعف مجموعه شناسایی می شود و اگر ایراد و انحرافی در رسیدگی ها وجود دارد میتوان از زبان خود مردم شنید و برای مسائل و موضوعاتی که مطرح می کنند تصمیمات درست و منطقی اتخاذ کرد.
تلفن های اعلام شده جهت هماهنگی ملاقات مردمی بشرح ذیل اعلام می گردد: ۰۷۶۳۵۲۵۲۴۵۸– ۰۷۶۳۵۲۴۰۸۱۰
ثبت دیدگاه