به گزارش جنوب ایران، با هماهنگی و برنامه ریزی دفتر بازرسی استانداری هرمزگان و در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و به منظور تعامل بیشتر با مردم و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات آنان، دکتر غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با همراهی مدیر کل امور بازرسی استانداری هرمزگان حجت الاسام و المسلمین اعتمادی فر، مسئول و کارشناسان سامانه سامد و مدیر روابط عمومی دانشگاه با حضور در سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) واقع در واحد مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان از ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح روز دوشنبه بیست و چهارم مهر ماه ۱۴۰۲ از طریق تلفن ۱۱۱ به مشکلات و سوالات مردمی به صورت مستقیم پاسخ داد.
عمده سوالات مطرح شده در حوزه نیاز به خانه بهداشت، کمبود پزشک و دارو، استخدام بود که ریاست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن پاسخگویی به شهروندان، قول مساعدت در زمین هی پیگیری مسائل مطر ح شده داد. لازم به ذکر است این سامانه در راستای تسهیل ارتباط مستقیم بین مردم و دولت طراحی شده و هر هفته یکی از مدیران دستگاه های دولتی در این سامانه به منظور پاسخگویی به مشکلات مردمی حضور خواهد یافت.
ثبت دیدگاه