به گزارش جنوب ایران-محمد رسولی امین نماینده تام الاختیار شرکت مهندسی آبفای کشور در سفرهای استانی دولت که در میز ارتباطات مردمی حضور دارد، اظهار داشت: پاسخگویی و حل مشکلات مردم در حوزه آب و فاضلاب استان هرمزگان در میز خدمت ارتباطات مردمی وزارت نیرو از اقدامات قابل توجه دولت به مردم شریف استان هرمزگان است.
وی با اشاره به اهمیت میز ارتباطات مردمی افزود: دیدار چهره به چهره با مردم می تواند فاصله شهروندان با مسئولین را کم کند و موجب تسریع در خدمت رسانی شود.
رسولی امین اضافه کرد ما برای پاسخگویی و حل مشکلات مردم هرمزگان از امروز چهارشنبه تا روز جمعه در بندرعباس آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم هرمزگان هستیم.
گفتنی است، میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو با حضور مریم کارگر نجفی معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات و محمد محمدزاده مدیرکل دفتر بازرسی و عملکرد وزارت نیرو به عنوان نمایندگان تام الاختیار وزیر نیرو و همچنین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در باشگاه آبفا واقع در پشت بیمارستان شهید محمدی دایر است و مردم می توانند از ۱۱ تا ۱۳ بهمن از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ برای ارائه مشکلات و درخواست های خود مراجعه کنند.
ثبت دیدگاه