به گزارش جنوب ایران،شرکت نفت ستاره خلیج فارس به عنوان شرکت برتر معرفی شد.
در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر مشتری مدار در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار، شرکت نفت ستاره خلیج فارس به عنوان شرکت برتر معرفی شد. با بررسی های صورت گرفته طی شاخص های ۱۷ گانه توسط کمیته داوران و با عنایت به راهبردعای توسعه ای، تاثیرگذاری در تولید ناخالص داخلی و کارآفرینی و بالابردن نرخ اشتغال، بزرگ ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان به عنوان واحد مشتری مدار معرفی شد.
در این اجاس به پاس این افتخار از مهندس علیرضا جعفرپور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس با اهدای لوح و نشان طلایی این اجلاس تقدیر به عمل آمد.
هدف از برگزاری همایش رضایتمندی مشتری قدردانی و تشکر از مدیران و شرکت های مشتری مداری است که در طی ی کسال توانست هاند، رضایت مشتریان خود را در زمینه های مختلفی از جمله خرید محصولات، پشتیبانی و خدمات پس از فروش جلب کنند.
ثبت دیدگاه